Başucu Ürünlerim

10:19


Merhaba herkese ! :)

Hepimizin olmazsa olmaz dediği, kullanmaya bayıldığı ürünler vardır elbet. Bugün ben de sizlerle benimkileri paylaşmak istiyorum. Siz de kullanmayı sevdiğiniz ürünleri yorumlara bırakabilirsiniz.
Böylece hepimiz değişik ürünler hakkında bilgi edinebiliriz :)






Sesinizi duyar gibiyim :) Ben de gül kokusunu sevenlerden değilim. Ancak tonik olarak kullanılabildiği için yine de kullanıyorum.
Akşam yatmadan önce yüzümü yıkayıp temizledikten sonra bir pamuk
yardımıyla" Otacı/ Güllü Su"yu yüzüme uyguluyorum.


  










 Güllü suyu kullandıktan sonra yüzüme The Body Shop/ Tea Tree Blemish Fade gece losyonunu sürüyorum. Eğer cildiniz karma yapıdaysa bu ürünü severek kullanabileceğinizi düşünüyorum. İsmi çok iddialı olsa da sivilceleri yok etmek yerine düzenli kullanıldığında azalma görüleceği düşüncesindeyim. Benim cildimde sivilce yapmayı önlediğini gözlemledim, ancak herkesin cildi farklı olduğu için hepimizde aynı etkiyi yaratmayabilir. Bunu bitirdikten sonra yine alır mıyım ? Evet, kesinlikle tekrar alırım.

Kısa bir not; hemen hemen hepimizin şikayet ettiği sivilceler vücudumuzda yolunda gitmeyen şeylerin dışa yansımasıdır. Bu sebeple, çareyi bu tür ürünlerde aramaktansa sorunun kaynağını doktorunuz yardımıyla bulmanızı öneriyorum :)




 Göz çevremin çok kuru olduğunu fark ettiğim günden beri güzel bir krem arayışına girdim ama çok da kimyasal bir ürün kullanmak istemedim. Bu yüzden tercihimi  %98.2 doğal olan Burt's Bees Radiance göz kreminden yana kullandım. Ayrıca içerisinde arı sütü de bulunuyor.

" Arı sütü dünyanın en önemli besleyici içeriklerinden biridir. Kraliçe arının besin kaynağı olan Arı Sütü, Amino asit, A, C, D, K Vitaminleri, B Vitamini türevleri gibi 134 besin ögesi içerir. Bu zengin içerik, kraliçe arının işçi arılardan 40 kat uzun yaşamasının kaynağıdır."

Ürünü nemlendirme ve aydınlatma açısından başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Ancak kozmetik ürünlerini kokusuz tercih edenlerin bu üründen uzak durmaları gerek. Kokulu ürünlere o kadar aldırmamama rağmen ilk kullandığımda kokusu beni de rahatsız etmişti.



Gelelim sonuncusuna :))

Nivea Lip Butter / Vanilla & Macadamia

Nereden ve nasıl başlayacağıma dair hiçbir fikrim yok. Bu ürünü denemeden önce çok dudak kremi kullanan biri değildim çünkü her ne kadar da üstlerinde nemlendirici olduğu yazsa da aslında birçoğu dudakları nemlendirmiyor. Bunun hakkında da "Aradığım nemlendirici bu! " diyemem, ama denediklerimin arasında en sevdiğim olduğu gerçeği kaçınılmaz. Bu ürünün ambalajını sevmiyorum çünkü ürünü parmağınızla alıp uygulamanız gerekiyor. İçine küçük bir spatula konabilirmiş aslında. Onun dışında, en sevdiğim özelliği kokusu :)) Benim gibi bir çikolata severseniz ve Kinder favorileriniz arasındaysa o zaman siz de bu ürüne bayılacaksınız.
Sevgiyle kalın :)

You Might Also Like

7 yorum

  1. Bende ne zamandır bakınıyorum göz kremlerine fakat henüz elimi atıpta alamadım her hangi birini. Fiyatı ne durumda peki? Nerden aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)

      Ben bu göz kremini kozmeladan almıştım. Yanılmıyorsam fiyatı 115 lira ancak şuan indirimde olması lazım :)

      Sil
  2. Nivea'nın lip butterını bende kullanıyorum ve aynı fikirdeyim uygulaması keşke daha farklı olsaymış. Bazen tembelliğime geliyor hem o yapışan kapağı kaldırmaya çalışmak hemde uygulaması zoruma gidiyor. Bu yüzden de haftalarca yüzüne bakmadığım oluyor.

    Bu arada postlarındaki mumların çok şeker duruyor. :-) hangi kokuları kullandın şimdiye kadar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ben de kapağını açmada zorluk çekiyorum gerçekten :))

      Çok teşekkür ederim :)

      Bath&Body Works;
      -Cranberry Woods
      -Sparkling Amber ( favorim)
      - Lavender Vanilla
      -Merry Cookie
      -Chocolate mint

      Şuan aklıma gelenler bunlar :)

      Sil
    2. Peki yaktığında en kalıcı kokuyu hangisi veriyor

      Sil
    3. Cranberry Woods ve Sparkling Amber :)

      Sil
  3. merhaba ben geldim konu başlığını ve yorumlarını beğendim bloğunu da takibe almayı unutmadım bende bloğuma beklerim takip edersen ve çekilişime katılırsan seviniirim bloglaşalım:))

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images