Doğal Tonlar

14:56



Yeniden merhaba herkese !!! :)

Blog yazısı yayınlamak için harika bir gün! İlkbaharı seviyorum :)

Umarım bu yazım da gününüze renk katar :)

Başlayalım ozaman !

     Bugün rujlar hakkında yazmak istedim çünkü hem renk skalası çok geniş hem de birçok farklı bitirişi olan bir alanı kapsıyorlar :D Ben de renklerle oynamayı seviyorum :)

    Küçük bir hatırlatma:  Bu yazımda sadece doğal tonlardaki rujlarımdan bahsedeceğim, eğer hepsini birden bu yazıda verirsem biraz sıkılabileceğinizi düşündüğümden iki parça halinde yayınlamaya karar verdim :) Bu ilk parçası...

 İlk olarak MAC Kinda Sexy'den bahsetmek istiyorum. Bu rujla beni tanıştıran çok sevdiğim arkadaşlarımdan biri oldu :) (tekrar tekrar tekrar teşekkür ederimmmm !!!! )
 Ruj mat bitirişli, eğer dudaklarınız kuruysa önceden nemlendirici sürmenizi tavsiye ederim :)

 







***Dikkat edilmesi gereken bir diğer ayrıntı da bu rujun her tona gitmeyişi. Denemeden almamanızı öneriyorum, dudaklarınızı solgun gösterebilir.

  
Tıpkı bu örnekteki gibi



Sıradaki ruj Rimmel London'dan...
Moisture Renew serisinin belki de en sevilen rengi, 720 Notting Hill Nude. Çok doğal bir rengi var, günlük kullanıma uygun. Mac Kinda Sexy gibi mat bitirişli değil. Daha kremsi bir yapıda, mat rujlar gibi dudakları kurutmuyor. Çoğunlukla elim buna gidiyor, yapısını çok seviyorum, hatta benimki bitmek üzere :)



  Son olarak Wet N Wild- Bare it all adlı rujdan bahsetmek istiyorum.

Evet ben de rengine bayılarak almıştım, hatta birkaç tane. Fiyatı oldukça uygun ama çok severek kullandığımı söyleyemem. Watsons ve Gratislerde pek mat ruj seçeneği olmadığı için bu rujun bulunduğu seri dikkatleri üstüne çekmiş durumda. Ambalajının çok kaliteli olduğunu düşünmüyorum. Herkes neden bu ürünü öve öve bitiremiyor anlamış değilim. Bunu uygularken sanki pastel boya sürüyormuş gibi hissediyorum.

Ama yine de bazen altına nemlendirici uygulayıp sürüyorum bunu da.



Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!
Sevgiyle kalın :)
                   



You Might Also Like

8 yorum

  1. Güle güle kullan sana da çok yakışmış. :))
    Bence wet n wild da çok güzel durmuş. Ama ambalajı neden beğenmedin merak ettim, bende yok o yüzden bilemiyorum neden herkesin ambalajı bu kadar gıcık bulduğunu.

    YanıtlaSil
  2. Ambalajı gerçekten çok kalitesiz :( nasıl oluyor anlamıyorum ama kapak tamamen boyanabiliyor mesela.

    YanıtlaSil
  3. Allahımm.. Rimmel o kadar şeker duruyor ki anlatamam, severek kullan

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  5. Wet'n Wild rujlarına bayılıyorum ben mat ve kalıcı e daha ne olsun :)). Ambalajlarını sevmiyorum sadece :(

    YanıtlaSil
  6. Içindeki kimyasalların kokusu beni rahatsız ediyor bir de makyaj temizleyicisi kullansam da dudaklarımdan tam çıkaramıyorum, ne kadar sağlıklı bilemedim :(

    YanıtlaSil
  7. mac rujları mac ürünleri hep pahalı hep pahalı ben uzun zamandır ruj kullanmıyorum lip balmlarla ömrüm geçiyor ama genede güzel paylaşım sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. biraz öyleler maalesef , teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images