İlkbahar Makyajı

16:59


Herkese merhabaaa!!!

Sonunda ilkbahar geldi ! Bloguma bir ilkbahar makyajı ile başlamak istedim. :)

Sizlere benim koleksiyonumda olan ilkbahar renklerinden bir kısmını önermek istedim.

Sonbaharın ve kışın koyu renklerindense, daha canlı daha hafif renkler kullandım.

Haydi öyleyse başlayalım !! :)

Öncelikle yüzümüzü güzelce nemlendiriyoruz. Daha sonra Garnier BB Cream ( yeni çıkandan) uyguladım ve onu sabitlemek adına Rimmel London- Stay Matte Powder uyguladım.

Hafif bir makyaj istediğim için bronzer kullanmak yerine allıkla biraz renk katmak istedim. Bunun için MAC'in yılbaşı koleksiyonundan Sweet Sentiment Mineralize Blush kullandım

Gözlerime yine MAC'in Frost bitirişli ,hepinizin bildiği, Patina'yı uyguladım. Bu farı ne kadar övsem az gerçekten. Bayılarak kullanıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Son olarak da kirpiklerime Clinique- High impact mascara uyguladım.

Sıra geldi dudaklara :)) Kendimi bir ruj delisi olarak tanımlayabilirim. Resimden de anlaşılacağı gibi birçok seçenek sundum sizlere. Kimimiz lipglossları daha çok severken kimimiz lipstick formunda olanları daha çok seviyor, bir de onların farklı bitirişli olanları var. Hadi hep beraber göz atalım!

 Sadece 1 tane bulundurduğum için lipglosstan başlamak istiyorum.
Maybelline Color Sensational/ Coffee Kiss renginde olan bu ürünü hepinize tavsiye ediyorum. Aslında pek lipgloss kullanan biri değilim, ancak buna bayılıyorum. Ambalajda çok kahverengi ve sıkıcı bir renk gibi durmasına rağmen dudağınıza sürdüğünüzde aslında ne kadar doğal durduğunu fark edeceksiniz. :)

Şimdi de biraz Revlon Colorburst Lipbutter' dan bahsedeyim sizlere. Bendeki tutti frutti renginde olan. Evet, ne kadar da turuncu duruyor dediğinizi duyabiliyorum :) Ama inanın bana aslında bu hiç de cesaret isteyen bir renk değil. Çok hafif bir yapısı var , dudaklarınıza hafif bir renk veriyor sadece.
Sıradaki ruj, Rimmel London / Moisture Renew serisinden Notting Hill Nude rengi. Bu rujun formülüne bayılıyorum. Kalıcılığını seviyorum ve ayrıca dudaklarımı nemlendirişini de.
Son olarak yine de koyu rujdan vazgeçemeyenlere MAC- Taupe ( Mat bitirişli) öneriyorum. Bir kış rengi kadar koyu olmasa da kahverengi/kiremit renklerinde ilkbaharda kullanılabilecek bir renk.

Umarım önerilerimi beğenmişsinizdir. Çok yakında ürünler hakkında daha ayrıntılı inceleme yazıları yazacağım, rujların swatchlarını orada göstermeyi düşünüyorum :)

Sizin ilkbaharda kullanmayı sevdiğiniz ürünler hangileri ?

İncelememi istediğiniz ürünler varsa ya da hakkında yazmamı istediğiniz herhangi bir konu , yorumlara bırakabilirsiniz :)


You Might Also Like

3 yorum

  1. Blog dünyasına hoş geldin uzun soluklu paylaşımlar olsun inşallah :) Blogunda çok önemli bir eklenti eksik şu adresten bloglara izleyiciler butonu eklemeyi resimli anlattım bir bak istersen eklersen blogunu takibe almak isterim :) Ayrıca bloguma da beklerim :) Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  2. Daha yeni yeni ısınıyorum blog yazmaya, desteğin için çok teşekkür ederim :) Blogunu takibe aldım hemen, çok güzel görünüyor! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) ben tasarımdan anlamadığım için ücretli tasarım yaptırdım baya maliyetli oldu o görünüm :))

      Sil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images