Yaz Rujları

13:12


Aradan geçen uzun zamandan sonra soluğu burada almak çok güzel! :)

Kendimi tekrarladığımı hissettiğim için daha fazla yazmak istememiştim ama sizlerden aldığım dönütler doğrultusunda tekrar dönmeye karar verdim.

Bu arada fark etmişsinizdir ama blogu birazcık yenilemek istedim, umarım beğenmişsinizdir.

Bugün daha çok ilkbahar-yaz aylarında kullandığım pembe tonlu rujlar hakkında yazmak istedim. Rujlar hakkında yazmayı çok seviyorum ve sanırım en çok ruj alıyorum :) Renklerle oynamak güzel :))

Başlayalım mı? Ne dersiniz?


 İlk olarak sol taraftaki ile başlamak istiyorum. (Loreal/ 600 Nude Vibrato)Kanalını takip ettiğim birçok YouTuber bu ürünü tavsiye ediyordu. Pek lipgloss sevenlerden olmadığım için uzak durdum ama dudaklarda duruşu çok doğal olduğu için indirimde yakaladığım ilk an aldım. İyi ki almışım :) Bu yaz en çok kullandığım ruj bu oldu. Özellikle ruj dedim çünkü pek lipgloss yapısında olmadığını düşünüyorum. Tamamen opak da değil bu sebeple dudaklarda doğal duruyor. ( Bendeki duruşunu diğerleriyle beraber en alttaki resimde görebilirsiniz. )

Sağ taraftaki ürün Revlon Colorburst Lip Balm/Demure. Revlon'un dudak ürünlerini gerçekten çok seviyorum. Lip butterların yapısını çok beğendiğim için bu seriye de şans vermek istedim. Pişman değilim :)) Bu ürün de çok pigmentli yapıda değil, dudaklara hafif bir renk ve ışıltı veriyor. Yaz içim mükemmel bir seçim ! Bu ürün hakkında hoşuma gitmeyen tek şey ürünü uyguladıktan sonra gelen mentol hissi. Bence biraz yoğun olmuş, alışmam biraz zaman aldı. Eğer hassas bir cildiniz varsa ya da kokulara karşı çok duyarlıysanız pek önerebileceğim bir ürün değil maalesef.

Mac'in rujları olmazsa olmazlarımdan... Yanılmıyorsam 9 farklı bitirişleri var ve her biri birbirinden güzel. Benim favorim Cremesheen bitirişli olanlar. Bir mat ruj kadar kalıcı değiller fakat daha doğal duruyorlar ve daha kremsi yapıdalar. Loreal 600 numaralı rujuma yakın bir renk arayışına girmiştim. Uzun bir arayıştan sonra tam istediğim ruju buldum. Cremesheen bitirişli SHANGHAI SPICE. Çok popüler olan renklerden değil, ama herkeste mutlaka bulunması gereken bir renk olduğuna inanıyorum.





Bu ruju Rimmel London Exaggerate dudak kalemi ( Addiction rengi) ile kullanmaya bayılıyorum. Size de tavsiye ederim !






Kalem olmadan



                                           


Kalem ile beraber




 ( Sol üst Mac/Shanghai Spice , Sağ üst Loreal 600, Sol alt Revlon LipBalm/ Demure, Sağ Alt Rimmel London Exaggerate Lip Liner/ Addiction)

Benim bu yaz kullandığım renkler bunlar oldu. Önerileriniz varsa yorum olarak bırakabilirsiniz :)

Bir sonraki yazımda Temmuz ayı favorilerimi paylaşacağım

Sevgiyle Kalın :)

You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images