#2 Doğal Tonlar

15:28


Bugün bir önceki yazımın (buraya tık tık ) devamını yazmaya karar verdim :)

(Fotoğraflar biraz amatörce oldu, özür dilerim(: )

Bugün sizlerle doğal tonlardaki diğer 3 rujumdan bahsetmek istiyorum.



 İlk olarak Golden Rose- Rich Color serisinden 40 numaralı rujla başlamak istiyorum.

Aldığım ilk rujlardan bir tanesi,

Çok severek kullandığım yapısı turuncuya yakın açık bir renk.

Dudakları kurutmadan nemli tutuyor.


Sıradaki renk, Maybelline Color Sensational serisinin 745 numaralı rengi Wooden Brown.

Bunun yapısı aşağı yukarı Rimmel London 720/Notting Hill Nude ile aynı gibi.

Ben onu kullanmayı daha çok seviyorum, sanırım sebebi de ürünün kokusu.

Kötü bir kokusu yok, çikolata ve karameli andırıyor fakat bana ağır geldi.


Eğer stoklarda Notting Hill Nude kalmamışsa onun yerine alıp kullanabilirsiniz.





Son olarak Flormar'ın Supermatte serisinden 202 numaralı ruj hakkında konuşup aşağıda her birinin renklerini kıyaslayabileceğiniz bir kolaj bırakacağım.

Bu ruj da Golden Rose gibi aldığım ilk rujlardan, hatta ikisi birbirine çok yakın.

Bu ruj, Golden Rose ile kıyaslandığında daha mat bir yapıda, ama tamamen mat diyemem. Dudakları nemli tutuyor.





Bu kolajda birbirine yakın tonları gözlemleyip, beğendiklerinize şans tanıyabilirsiniz :)



                                                              Sevgiyle kalın :)


You Might Also Like

12 yorum

  1. Kolajda en doğal ve güzel Rimmel London 720 numara durmuş oyum Rimmel London'a :)))

    YanıtlaSil
  2. Benim de vazgeçilmezim o :)) teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  3. en çok bare it all 'u sevdim karşılaştırma da süper olmuş..

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ben bayılırım böyle renklere sende de çok güzel durmuş bana da beklerim takipteyim :) http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim :) takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar bloğunuzu blog keşif etkinliğinde keşfettim ve izlemeye aldım bana da beklerim :) http://kirmiziruganayakkabilarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images