Küçük Şeyler :)

18:09

                Merhaba herkese ! :)


Bu yazıma " Küçük Şeyler" başlığını verdim, çünkü sizlere çok sevdiğim bir marka olan The Balm'dan birkaç ürün tanıtmak istiyorum.

İlk bahsedeceğim ürün " Mont Balm" dörtlü far paleti. Bu paleti hem günlük hem de gece çıkmadan önce yapacağınız makyajda kullanabilirsiniz. Yani kısacası, makyaj çantanızda bulundurabileceğiniz küçük ama aslında harikalar yaratabilen bir palet!

Diğer ürünü çoğunuzun duyduğuna eminim! :)
Ama olsun, bunun hakkında yazmadan duramazdım doğrusu. " FRATBOY" allık.


Başlayalım o halde :)


 Resimden de anlaşılacağı gibi bu far paleti; Zermatt, Aspen, Whistler ve Cartina renklerinden oluşuyor. Benim en sevdiğim renkler Whistler ve Cartina. Koyu makyaj yapmayı çok sevmiyorum ama diğer iki rengin de akşam dışarı çıkarken kullanılabileceğini düşünüyorum.

Genel olarak The Balm markasının farlarını seviyorum. Pigmentasyonları çok iyi, bu yüzden kalıcı olduklarını düşünüyorum. Her rengi kendi tenimde denedim , fikir edinmek isteyenler için allığı da tanıttıktan sonra resmi paylaşacağım.





Eveeet, bu da o meşhur allık... FRATBOY... :)
Bu allığı çok kullandığım belli oluyor, ne dersiniz? :D

Bu allığı tam bir ilkbahar/yaz rengi olarak tanımlıyorum. Bana kalırsa ne çok pembe ne de çok şeftali tonlarında, evet kulağa biraz garip gelse de tam ikisinin ortası olarak tanımlayabilirim sanırım :D

Yine farlarda olduğu gibi çok pigmentli olduklarından kullanırken dikkatli olmanızı, fırçanıza çok ürün almamanızı öneriyorum :)


İşte ürünlerin benim tenimdeki renkleri


  




Son olarak eklemek istediğim bir şey var. Bugün ürünleri incelerken arkalarındaki kodları gördüm.

Eğer telefonlarınızda QR Kod okuyucu uygulamanız varsa bu kodu okutup size rehber olabilecek bir videoyla karşılaşacağınız yazıyor.

E tabi ben de bir göz atmak istedim. Ancak site hala yapım aşamasında. Takipte olacağım ve açıldığı zaman sizlere haber vereceğim.


                      Sevgiyle kalın :)











You Might Also Like

8 yorum

  1. The Balm koleksiyonu yapıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her ürününü değil de özellikle far ve allıklarını fırsat buldukça alıyorum , gerçekten harikalar :)

      Sil
  2. Küçük ama harika şeyler:) Keyifle kullan inşallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. The balm ürünlerini çok beğenerek kullanıyorum bende bloğunu takipteyim canım beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images