The Balm Nude #2

23:04






Yeniden merhaba herkese!

Duyduğum kadarıyla Gratislerde The Balm Nude paletlerde bir alana bir bedava varmış. Ben de almak istersiniz diye ürünü değerlendirmek istedim.

Palette hem günlük hem de akşam dışarıya çıkarken kullanabileceğiniz renkler mevcut. Renklerin çoğu sedefli yapıda , mat olan birkaç renk var. The Balm ambalajlarına bayılıyorum, farlara verdikleri isimlere de ! :)

Daha önceki yazılarımdan birinde de bahsettiğim gibi bu markaya bayılıyorum. Farlarının kalıcılığı çok güzel ve pigmentli yapıdalar. Ben kullanırken çok tozlanıp göz altlarıma çok dökülme yapmadılar. Almanızı tavsiye ederim, pişman olmayacaksınız :))

Renkler şu şekilde                                                   


                                                                 Sevgiyle kalın :)                   

You Might Also Like

2 yorum

  1. en yakın gratise gidip bakmalıyım sizi takibe aldım sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ya nasip olmadı denemem :) bu arada bende beklerim bloğuma sevgilerle

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images