Canlı Renkler :)

13:33

Merhaba Herkese ! :)

         Bugünkü yazım Maybelline Color Tattoo (24H) hakkında olacak.

     Bu seri birçok güzel renge sahip ancak bir kısmı ülkemizde satılmıyor, bende de 65-Pink Gold, 05- Eternal Gold ve son olarak 35-On and on Bronze renkleri mevcut. 

Genel olarak bahsetmek gerekirse , hem tek başlarına hem de başka bir farın altına baz olarak kullanılabilir.
Toz formda olan farlara kıyasla yapıları krem gibi olduğu için kalıcılıklarının daha fazla olduğuna inanıyorum. 
Oldukça pigmentli bir yapıya sahip, kullanırken dikkatli olmak gerek diye düşünüyorum :)
Ambalajı aslında çok şirin dursa da çok kullanışlı olduğunu düşünmüyorum.
Ben genelde bu ürünü göz kapaklarıma parmaklarımla uyguluyorum ve bu durumun pek hoşuma gittiğini söyleyemem :D
Fırçayla uygulamayı denediğim zaman parkmaklarımla uyguladığım gibi olmuyor ve fırçamın üzerinde ürünün kalmasından hoşlanmıyorum , bunun dışında son olarak tek eksisi uyguladığım diğer farlarla karıştırırken zorluk yaşamam. Bu da ürünün yoğun yapısından kaynaklanıyor :)


 65- Pink Gold

Bu renge aşığım, evet gerçekten :)))

Çok şirin ve çok doğal olduğunu düşünüyorum, Sizlere tam olarak rengini gösterebilmek için biraz fazla kullandım tenimde. Ama göz kapaklarınıza sürdüğünüz zaman çok güzel hafif bir ışıltı veriyor.
 05- Eternal Gold

Bu renk biraz daha ben burdayım diyor :)
Yeşil ya da mavi gözlülerde göz rengini ortaya çıkaracağını düşünüyorum.

35-On and on Bronze

On and on Bronze bu serinin en popüler rengi sanırım. Bir ara herkes bu renkten bahsediyordu. Akşam bir yemeğe ya da partiye giderken yapmak isteyebileceğiniz "Smokey Eye " görünümü için çok ideal olduğunu düşünüyorum :)





Sevgiyle Kalın.. :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. Yanıtlar
    1. ben pink gold a daha düşkünüm sanırım :))

      Sil
  2. On and on bronze ve de Permanent taupe favorim :) Sizi bir diğer blogta gördüm takibe aldım bende beklerim bloguma sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :) ben de takibe aldım :)

    YanıtlaSil

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images